Convenio de colaboración FUNDACION FEPAIS y AUTRES CLIMATS (Francia)

//Convenio de colaboración FUNDACION FEPAIS y AUTRES CLIMATS (Francia)

A partir de la firma del Convenio de Colaboración, con duración indeterminada, Fundación FEPAIS se compromete a compartir sus búsquedas y/o resultados de prácticas sobre medioambiente con la red Autres Climats de Francia, quien valorizará y dará a conocer las acciones de nuestra fundación dentro y fuera de la red.

A su vez, Fundación FEPAIS participará en noviembre de 2015 en París, Francia, de un Congreso, poco antes de la conferencia mundial sobre el clima de 2015.

El Congreso Otros Climas dará a conocer proyectos, exposiciones, debates y representaciones artísticas.de asociaciones de distintas partes del mundo. Se tratará de comunicar las iniciativas ciudadanas eficaces para inspirar a los ciudadanos e incitarles a construir un futuro solidario, equitativo y sustentable.

2016-10-25T11:04:25+00:00 Convivencia Global Positiva|

1. brayan andres alfonso 13 julio, 2015 at 4:32 pm - Reply

bendiga

2. Libby 26 junio, 2016 at 7:58 am - Reply

Ladies, I’m so sorry to hear of all of your heartache and pain! Maybe your feedback can help. I have a stress incontinence only, nothing else, however it is becoming a major issue. The dr’s are planning to insert a : tension-free transvaginal (TVT) sling that treats urinary stress incontinence by positioning a poonlrlpypeye mesh tape underneath the urethra to help prevent leakage during stress (coughing, sneezing etc) is this the surgery you all are referring to?

3. http://www./ 24 noviembre, 2016 at 7:41 pm - Reply

Seriously! I’ve given books away but I’ve never actually RETURNED one before, damn.”Here, take this sh!t back! DNW!!”It would be hilarious if the return bin got labeled “DO NOT WANT.”

4. start the new year off productively.  It’s been a while since I’ve written about resume writing. Here’s some more information to get you going on your job